21 Şubat 2017 Salı

Konya Meram Belediyesi Oval Ofis

Yani ülkede o kadar şey var buna mı taktın be kardeşim dediğinizi duyar gibiyim.. Ama bu belediyeye ne kadar bütce ayrılıyor ki bu kadar gösterişli bir oda yapıyorlar? Gerçekten aklım almıyor.. Tamam kümeste de görüşmeler yapmasında yani.. Bildiğin ABD beyaz saray, oval ofis gibi olmuş. Müslümanlık bumu? Bu tartışılır işte..

Neyse haberiniz olsun dedim.. Malum artık TVde haberler yok.. Hayırlı olsun.. Durmak yok yola devam..

Haberin linki; Buyrunuz

Bir de foto ekliyeyim;


6 Şubat 2017 Pazartesi

Varlık Fonu Devri

Ziraat Bankası, TÜRKSAT, BOTAŞ, PTT, BİST Varlık Fonu'na devredildi... Haber

Haberin devamına bakabilirsiniz..

Böyle olunca ne oluyor? Hazinede para kalmadığı için elde kalan son varlıkların satışı için ön hazırlık oluyor. Dedesinden kalan mirası satıp yata yata beleşten geçinen torun misali, 100 senelik Türkiye Cumhuriyetini 15 senede satıp vatandaşları ... gibi ortada bırakacaklar. Cumhuriyette satacak bir şey kalmayınca, cumhuriyetin kendisini de yıkıp totaliter rejimle yönetilen ülkeye çevirecekler akıllarınca.
kısaca "kasayı boşaltıp tüyecekler," sanırım.. Ama boşalan kasa da sadece cebimiz değil; bugünümüz, geleceğimiz, hatta torunlarımızın geleceği olacak. tüyme kısmını bilmiyorum... latife olsun diye söyledim.

1 Şubat 2017 Çarşamba

Ülkenin Şartlarında Bu İhale Çok Bile!

Adamın biri yayına çıkıyor ülke harika yayın ihalesini 500 Milyon dolara sattık. Ülkemiz Avrupa'nın en iyi 5. ligi falan filan diyor.. Hatta bunlar için teşekkürler bile ediyor devlet büyüklerine!.. Sonrasında yayına ihaleyle alakalı anlaşamadıkları kulüp başkanı bağlanıyor, hararetli tartışmalar sonunda o adamın biri 180 derece dönerek 'Ülkenin şartlarında bu ihale çok bile!' diyor..

Eee yayının basında ne demiştin hocam sen??

Durum bu beyler bayanlar..

Nereden tutarsanız tutun elde kalıyor konular..

Maalesef..