28 Mayıs 2014 Çarşamba

Vura Vura Bizi Büktüler, Eğildikçene Eğildik!

Soma'da yumruklanan, tekmelenen insanlarımızın ifade değiştirmek, hatta özür dilemek zorunda kalması hepimizin içini sızlattı.
Ama aşağıda videosunu izleyeceğiniz Soma Katliamı'nda akılda kalan kişi, madende dayısının oğlu Veysel Arkan'ı kaybeden Kınık'ın Cumalı köyünde yaşayan bu kadın oldu. Sizlerin de aklında Somalı'ların tepkisi deyince, hatta Anadolu insanı deyince, bu kadın kalmalı.
Erdemini, cesaretini, onurunu hep zulasında sakalayan Anadolu Halkı'nın bir gün adalet için isyan edeceğine olan inancımızı ve umudumuzu asla yitirmeyeceğiz.


Fatih Pınar isimli haberci kardeşimize bu video ve yorumlar için teşekkürler..

25 Mayıs 2014 Pazar

Sen Ödül Alsan Ne Olur? Almasan Ne Olur?

Nuri Bilge Ceylan'ın filmlerini çok beğenirim.. Kendisi dün 67. Cannes Film Festivali'nde Altın Palmiye ödülünü kazandı. Kutlamak gerekiyor.. Türk sineması için altın bir çağ, altın bir adım oldu bu altın palmiye. Hiç bir kanalında bunu göstermemesini ayrı bir sorun bence! Muhalif olunca haber değeri taşımıyor tv lerde. Nuri Bilge Ceylan malum partili olsaydı eğer onu karşılamak için tüm seferler yaptırılır bıkana kadar tüm kanallarda gösterilirdi.. Ne hale geldik arkadaş, her şey şakaymış gibi geliyor. Altın palmiyeyi kim aldı diye iki gündür Avrupa'da tüm haber kanalları, ajanslar en baştan veriyorlar haberi.. Böyle bir gecede Türkiye'nin gündemi iki İspanyol takımı olmamalıydı, Arda Turan'ın İspanya adına alacağı kupadan çok bu ödülü önemsemiş olsaydık keşke, yine de böyle bir gurur yaşamak tabii ki çok güzel..


22 Mayıs 2014 Perşembe

Asıl Reklam Böyle Yapılır!

Haber olsun diye reklam yapmak.. işte bütün mesele bu.. Hürriyette okuduğum haber aşağıda;

İnternet’in genellikle batılı ülkeler ve özellikle ABD istihbarat servisleri tarafından kendi milli çıkarları doğrultusunda kullanıldığı geçtiğimiz ay Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin tarafından ilan edilmesi ardından, Rusya’nın kendi İnternet’i Çeburaşka’nın kurulması yolunda ilk adımı attı. Rusya’da haberleşme ve komünikasyon hizmetleri sağlayan ve denetleyen “Rostelekom” devlet şirketi kendi “Sputnik.ru” adlı sırf Rus bazlı arama motorunu bugün çalıştırdı.
  


“Sputnik.ru” arama motoru Rusya’nın ikinci büyük St. Petersburg şehrinde bugün açılışı yapılan ve “Rus Davos’u” olarak lanse edilen Ekonomik Forum Toplantısında çalıştırıldı. Görkemli törenle gerçekleşen ilk “tıklamadan” sonra proje hakkında bilgi veren yeni Rus arama motoru yöneticisi Mihail Kozlov, “Rusya’nın ilk milli arama motoru Yandex ile Mail.ru guruplarından zamanında ayrılan Rus teknisyenler tarafından geliştirildi. Arama motoruna rahatlıkla vatandaşlarımızın kullanabileceği en güvenli uygulama diyebiliriz. Üstelik ilk yılda arama motoru hiç reklam içermeyecek. Tamamen devletin projesi olan “Sputnik.ru” kişisel bilgi toplamayacak. Sadece vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak bilgiler verecek” dedi.

''kişisel bilgi toplamayacak. Sadece vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak bilgiler verecek'' Bakın burası çok önemli.. Buna kim inanır? Kadir inanır demeyin ne olur:)

Neyse kısacası habere göre google amca bitiyormuş.. Yerine (Yandex dururken!) Sputnik.ru diye bir site geliyormuş..

Bu arada eğer bu site bir numara olacaksa 20 yıldır bilgilerimiz amerikaya veriliyordu. E şimdi sıra ruslarda onlarında elinde bilgi olmalı... Unutmadan bu arada Türkiye kendi arama motorunu 2071 de açacak.. Söyleyeyim de.. Şaka şaka daha öyle birşey yok:)

20 Mayıs 2014 Salı

'Bu Ülkenin Durumu Çok Sıkıntılı'

Yukarıda yazdığım başlık bana ait değil.. Arda Turan Türkiye'de futbol hayatını sonlandırmadan önce bir röportajında söylemiş.. Yerinde bir tespit.. Kısır döngüye işaret edip ülkeden ayrılmıştı o zamanlar.. En iyisini yaptı tabii ki kalsaydın belkide coktan bu kan emiciler kendisini tüketecek yitik bir futbolcu olacaktı. Gitti hem ailesinin hem Türkiye'nin hemde A.Madrid taraftarlarının gururu oldu.. Çünkü sadece futbolu ve çalışmaları değerlendirildin orada. Zaten doğrusu da buydu.. Ellerine sağlık..

Birde bize bak, biz hergün nelerle karşılaşıyoruz...

Video;

19 Mayıs 2014 Pazartesi

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı

Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, her yıl 19 Mayıs tarihinde kutlanan, Türkiye Cumhuriyeti'nin ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin millî bayramıdır. 19 Mayıs 1919'da Mustafa Kemal Atatürk Bandırma Vapuru ile Samsun'a çıkmıştır ve bugün İtilaf Devletleri'nin işgaline karşı Türk Kurtuluş Savaşı'nın başladığı gün kabul edilir. Atatürk bu bayramı Türk gençliğine armağan etmiştir.

Sebebini unutanlar için.. Bir kez daha bayramımız kutlu olsun.. Kara günler geçirdiğimiz şu zamanlarda..

18 Mayıs 2014 Pazar

Dini İstismar Etmek

Bu ülkede dini istismarı yapan o kadar yayıncı veya siyasetçi var ki.. Artık şaşırmıyorum.. Ama bir olay var ki Sözde "Dini" programlar yapan Bedir TV adında bir kanalın yaptıkları içler acısı; Programda Soma’da kaybedilen vatandaşlarımız  üzerine konuşulurken alt tarafta bir yazı çıkıyor ve "Bedir yazın boşluk bırakın Soma için okuduğunuz Fatihaları 3929’a gönderin."
Türkiye yitirdiği yüzlerce cana ağlarken, kimileri de acıdan rant sağlama, para kazanma çabasında. Üstelik dini de buna alet ederek..

17 Mayıs 2014 Cumartesi

OnSepeti.com 'a bir bakayım dedim..

Onsepeti.com diye akıllıca hazırlanmış bir siteden bahsetmek istiyorum. Sitenin kavram anlayışı hoşuma gitti sade, basit olması ve 10 lira ya yapılacak işlerden bahsetmesi etkiledi..

Aklınıza gelebilecek her konuda ilan verebiliyorsunuz. Her konuda ilana rastlayabiliyorsunuz.. Bende üye oldum ve denemek istedim.. Biraz da olsa deneyimlerimi buraya yazmak istedim. Sizinle ilgilenmeleri, ilanları yaklaşık beş dakika da yayına almaları artı bir etken..

Yayın hayatlarına yeni başlamış olsalar da izledikleri yol, iyi bir yerlere geleceklerinin göstergesi.. Diğer bu tarz siteler gibi değiller, bi sıcaklık olduğu belli..

Sloganıyla OnSepeti.com un hazırladığı eğlenceli video aşağıda;




Site linki burada;

Onsepeti.com

Facebook

Twitter

Slogan bile buldum 'Tak sepeti koluna, Herkes onsepeti.com'a!' :) bi bunu düşünün derim:)

Yayın hayatında kendilerine başarılar diliyorum..

Devlet..

Acımız büyük.. Hala daha içimiz yanmakta.. Devletimiz sağolsun.. Bu konunun üstünde duracağını söylüyor. Bekleyip göreceğiz.. Bunlarda diğer işlere benzemez umarım..

Hatırlatma;
Afyon'da cephane patlaması: Sonuçlanmadı
Reyhanlı: Sonuçlanmadı
Uludere: Sonuçlanmadı
Soma: Sonuçlanmaması için tezgah kuruldu bile.

Giden gittiği ile kalanda yetim ve kocasız kaldı. Hangi yardım olursa olsun.. Önemli olan bu acı olaylar meydana gelmeden önce bir şeyler yapabilmek..

Emaneten yaşıyoruz..


16 Mayıs 2014 Cuma

284

Başlıktaki rakam hep artıyor.. Artacağa benzer zaten böyle gittikçe.. Yazık.. Çok yazık..

Sen o kadar çabala evine ekmek götürmek için, biri çıksın desinki 'siz ölü seviciler' 'sizi fırsatçılar' 'H.... S....'
diye tweetler atsın..

Bari ölüye saygınız olsun.. Kimse konuşmasınmı? Kimse ağzını açmasınmı?

Hala 17 Aralık diyorsunuz.. Allah sizi bildiği gibi yapsın..

Şu Mubarek günde konuştuğunuz şeylere bak.. Birde devletin üst düzey yetkilisi olacak bunlar..

Korkuyorum şöyle bir laf  edecekler diye; 'Benim işçim. Madene de sokarım, mitinge de götürürüm, mezara da koyarım.'

Ama hala korkmuyorlar Allah'tan.. Ne vicdan var.. Nede saygı..

Danışmanı tekmeler, kendi yumruklar!

Alışmıştık bağrınmalarına ama dayağada başladılar..

Üzülerek söylüyorum bunların elleri değil yürekleri nasır tutmuş.. Ülkesinde olan hiç bir acıya üzülmüyorlar bile..

İşte Ustalık Eseri.. Bunların fıtratında var öldürmek, bağırmak, dövmek..

Bu adam yarında çıkıp 'Başındaki bareti, ayağındaki çizmeyi çıkar, gel siyaset yap!' dermi acaba.. Şaka gibi bir ülkedeyiz. Onuda der gibime geliyor..

Sakallı bakan çıkmış açıklama yapıyor sanki borsayı kapıyor! 302 ile kaparız diye!!..
Hesaplarıda yanlış diyor ki;
787 -  Kaza Anında Madende olan 
80 - Yaralı Kurtarılan 
302  - ile Kapatırız!
405 İşçi Nerede o zaman..??



O bu Değilde diri diri gömdüler vatandaşlarımızı.. Ne deseler, ne dersek diyelim.. Tek gerçek babasız kalan çocuklar, kocasız kalan kadınlar...

15 Mayıs 2014 Perşembe

282

Soma.. Acı.. Keder..Resmi rakam bu.. 282..

Bu acıya tarif yok.. günlük 42 lira için bunlar.. Elindeki 700bin liralık saat değil 7 liralık saat ile yerin metrelerce derinliğinde..

Yazık.. Kara günler bunlar.. Bari bişeyleri kabullen 'hata var' de 'ihmal var' de.. Hayır o çıktı yine yapacağını yaptı maden kazalarında 2014 Türkiye'si ile 1800'lü yılların İngiltere'sini mukayese etti.

Yeni Türkiye'nin geldiği aşama budur işte!

Meclis 20 gün önce Soma araştırmasını reddederken, ekrandan 'Eften, püften gündemler' diye dalga geçen vekil, haysiyeti varsa istifa etmeli..

Ama bunlar olmasa bize kim maaş verecek!? Bizi kim ileri götürecek!!!

Bakın ne kadar ilerledik! 1800lü yıllardaki ülkelerle mukayese ediliyoruz..

Sevin ey halk.. Bunlar daha kalıcı.. Son vatandaş ölene kadar buradalar..

Sevin ey halk.. En duyarlı millet iken nasıl bu kadar duyarsız olduk..


Daha ne kadar pislikleri var bunların elim varmıyor yazmaya.. Varın durumu siz düşünün..

14 Mayıs 2014 Çarşamba

201

Başımız sağolsun.. Yazacak okadar çok şey var ki.. Ah ah.. hiç biri bu acıyı dindirmez.. Yazık bir hiç uğruna gidiyor canlar.. Ardında kalıyor cananlar, cocuklar, analar, babalar..


Ntv: -Madene tekrar girecek misiniz?
Kurtarılan Bayram abi;- Girmeliyim…
Bankaya kredi borcum var.

Sessizlik.

13 Mayıs 2014 Salı

Soma

Ağlanması gereken bir yer varsa senin ülkenin içinde sen daha refah seviyesinde değilsin.. Halkın ne kadar zor durumda olduğunu göremiyorsun.. Hayvanat bahçesi müdürün TÜBİTAK gibi bir kuruma müdür yardımcısı olabiliyorsa senin ülken zaten bitmiş demektir..

Yine bir kömür madeninde patlama oldu.. Önlem var mı? yok.. Ne güzel söylemiş Orhan Veli; Yüz karası değil, kömür karası. Böyle kazanılır ekmek parası.. O insanlar 3 kuruş için yerin altına girip O koku içinde neredeyse günlerinin tamamını yerin altında geçiriyor. Kimin umurunda??

Türkiye nedense iyi şeylerde değil kötü şeylerde üst sıraları zorluyor. İş kazalarında Türkiye Avrupada 1. Dünyada 2. Sırada... Az kaldı 1. oluruz Dünyada da..

Ne kadar acı değil mi?
Allah yardımcıları olsun orada olan tüm işçilerin..


Pekin'de 'Geri Dönüşüm' Anlayışı

Aşağıdaki fotoğraftada anlaşılacağı üzere Pekin metrosunun 2012 de hayata geçirdiği ancak benim yeni görüp farkettiğim ve haberini sizlerle paylaştığım bir olay. Geri Dönüşüm anlayışında çığır açmışlar. Veriyorsun bir plastik şise alıyorsun bir bilet.. Güzel ve mantıklı bir hadise. Keşke Türkiye'de de olsa.. Ama nerdeee.. Tebrik ediyorum bir kez daha bu adamları.. Arkadaş bugün ikinci kez tebrik ettim bunları ben..


Çılgın Proje!

En çılgın hızlı tren projesi Çin-Rusya-ABD 13000 kilometrelik hat! Şaka gibi ama olabilecek bir şey.. Neyse haberimiz;

Bu projenin sahibi Çin. Rusya’nın da sıcak baktığı söyleniyor. İki ülkenin yakında bu projeyi masaya getirmesi söz konusu ediliyor. Konunun Kanada ve ABD’ye iletilip iletilmediği, iletildi ise ne cevap verdikleri hakkında bir bilgi yok.
Çin devlet gazetesi Beijing Times’ın haberine göre planlanan hat, Çin’in kuzey doğusundan başlayacak, Sibirya’dan geçip Pasifik Okyanusu altına yapılacak bir tünel vasıtasıyla Alaska ve Kanada üzerinden ABD’ye ulaşacak ve 13 000 km. uzunluğunda olacak


“Çin – Rusya – ABD” adı verilen bu projenin zorlu kısmı güzergahın Rusya ile Alaska arasındaki Bering Boğazında deniz altında 200 km. uzunluğundaki bir tünel inşaasını gerekli kılması. Şimdiye kadar deniz altını tünelle geçiş projesi bir yerde uygulanmış ve tünelin uzunluğu 50 km. imiş. (Çin ile Tayvan arasında) yani,şimdiki projenin dörtte bir uzunluğunda. bir hızlı tren projesi. Bahse konu plan benzeri olmayan bir mühendislik projesi olacak

Bu projenin 13 bin kilometrelik bir mesafeyi birleştirmesi öngörülüyor. Şu anda kullanımda olan dünyanın en uzun hattı Trans Siberya tren yolu ise sadece 3 bin kilometre. Proje hayata geçerse saatte 350 km hızla hattın bir ucundan diğer ucuna seyahat 2 gün sürecek.

Bu haberin kaynağı Beijing Times’e göre bu proje Çin’in 4 uluslar arası yüksek hızlı tren hattı projesinde biri.
Projelerden bir diğeri ise Çin’in batı şehirlerinden biri olan Urumçi’den başlıyor, Kazakistan-Özbekistan-Türkmenistan-İran ve Türkiye üzerinden Almanya’ya uzanıyor.

Haberde de görüleceği üzere demesi kolay ama yapması bir hayli zor iş.. Aslında güzel bir proje.. Takdir etmek lazım adamları araklamaktan şuan ki konumlarına bak.. Takdir ve tebriklerimizi sunuyoruz.. Şimdi aklıma geldi Bering Boğazında fosil falanda bulurlar inşaat sırasında.. İnsanlık açısından da güzel olur aslında :)

Haber için Rayhabere teşekkürler..

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Yazımdan Dakikalar Sonra

Egonun Özel Halk Otobüsleri ile ilgili bir yazı yazdım.. Dakikalar sonra bir haber okudum Akyurtta Özel halk otobüsü kaza yaptı 25 yaralı diye.. Yazık yazık.. Bu insanların günahı ne?? Utanıyormusunuz acaba yaptıklarınızdan??

Acaba o sürücü ne yaptıda bu kaza oldu.. Detaylarını merak ediyorum..! Yetkililer umarım önlem alır.. Koca Başkent i hiç edenler ve ettirenler utansın.. Allah Yardımcıları Olsun..

Haber;

Ankara'da özel halk otobüsüyle beton mikserinin çarpıştığı kazada 25 kişi yaralandı.

Akyurt'tan şehir merkezine gelen İsmail Yıldırım'ın kullandığı özel halk otobüsü, 5'inci kilometredeki kavşakta, Satılmış Düzdere'nin idaresindeki çimento mikseri kamyonuna takılı römorka çarptı. Kazada, halk otobüsünün sürücüsü İsmail Yıldırım'ın da aralarında bulunduğu 25 kişi yaralandı.

Olay yerine çok sayıda ambulans ve itfaiye sevk edildi. Yaralılar, ambulanslarla Ankara'daki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Kazaya karışan otobüs daha sonra çekiciyle kaldırıldı.



Erken Gelen Oturur

Çocukluğumdan beri EGO yu hep Erken Gelen Oturur diye gülerek ve dalga geçerek telafuz ederdim.. Ama son on yıldır EGO benim için ve herkes için sorun ve sıkıntı anlamını taşıyor oldu.. Hele ki o paralı diye tabir ettiğimiz 'özel halk otobüsleri' yokmu! Aşağıdaki haberde onunla alakalı.. Ne Ankara başkanı ne EGO başkanı bu konuda önlem almıyor yada almak istemiyor.. Sadece diyeceğim O ki; bu halk bunumu hak ediyor? Burası başkent yahu.. Başkent böylemi olur???

Haber;

Seyir halindeyken telefonla konuşarak yolcuların canını tehlikeye atan Özel Halk Otobüsü şoförü, muavine aracın GPS fişini çektirip, kent trafiğindeki kural ihlallerine bir yenisini daha ekledi.

TEHLİKELİ VE TELEFONLU
Cumartesi günü saat 19.00 sıralarında, ODTÜ’den Uyanış’a giden 411 numaralı hatta çalışan Özel Halk Otobüsü’ne, İşçi Blokları Mahallesi’nden binen okur, çektiği fotoğrafı ve olayı Burada Okur Yazar köşesine yazdı. Şoförün aracı tehlikeli şekilde kullanırken, bir yandanda telefonla konuştuğunu belirten okur, şunları kaydetti.

RAKİPLERİNİ TAKİP EDİYOR
“Şoför; kent sakinlerinin, otobüslerin durağa ne zaman geleceğini öğrenmesi için Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından geliştirilen ‘EGO Otobüs Nerede’ uygulaması üzerinden önünde ya da arkasındaki rakibi olan Özel Halk Otobüsü’nü takip ediyordu. Sonra muavine, ‘GPS cihazının fişini çekmesi’ talimatını verdi.

HANGİ VİCDANA SIĞAR
Daha geçtiğimiz ay içerisinde toplu taşıma araçlarının karıştığı kazada 3 insanımızı kaybettik. Amacı otobüsleri denetim altına almak ve vatandaşların durakta beklerken bilgi edinmesini sağlamak olan bu cihazları ticari çıkar amacıyla kapatmak yasal mıdır? 2 yolcu daha alabilmek için bu tür işlemler yapmak hangi vicdana sığar?


İşte bu adamlar insanın hayatının ne kadar ucuz olduğunu gösteriyor.. Başkan toplu taşıma sürelerini 22:30 a çektiğinide twitterdan duyurmuş bu arada.. Birde gülerek evinize erkenden gidin yatın uyuyun diyormuş.. Yazık... Burası Başkent değilmi? Yoksa Normal bir şehirmi? Ben bilemedim.

Herkes hak ettiği şekilde yaşıyor işte..

Haber için Hürriyet Yazarlarından Fatih Tekeci'ye teşekkürler..

10 Mayıs 2014 Cumartesi

8 Mayıs 2014 Perşembe

Güne İyi Başlamak

Sabah sabah güldürdün yüzümü be usta, Allah rahmet eylesin, Mekanın cennet olsun.. Huzur içinde yat.. İşte o video;



«Duygulu ve hassas bir insanımdır. Başkalarının üzerinde bile durmayacağı olaylar, beni cok etkileyebilir. Bir çocuğun ağlamasına ya da bir kedinin açlığına, kısaca tüm canlıların çaresizliğine, umutsuzluğuna onlardan fazla üzülürüm. Doğal olan da bu... İnsanları güldürmek için, acılarına da ağlayabilmek gerek»

Kemal SUNAL - 1976

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Mutluyuz Biz Halimizden Ama..

Uluslararası Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü'nün (OECD) 36 üye ülke arasında yaptığı '2014 Kaliteli Yaşam Endeksi'ne göre; Türkiye en mutsuz ülke oldu! En mutlu ülke ise Avustralya..

Türklerin ortalama ömrü 75 yıl. OECD’deki ortalama yaşam süresi ise 80 yıl.

Haber bu..

Hiç bir yandaş medyada göremedim bu haberi. Geçen senede sonuncuyduk.. Ne yani mutlu değilmiydik?
onu bunu bilmem arkadaş! O kadar büyüyor ülke! bu ne? neden mutsuzsunuz eyyy vatandaş.!
Hemen mutlu oluyorsunuz! Çabuk..

Gerçi bunlar dış mihraklardır, faiz lobisidir.. Hem mutsuz olsak bu kadar oy alırmıydı bu parti??

Bizim eğitim sistemimiz oturmuş, ekonomi süper, insanlar refah içinde yaşıyor, maaşlar günü gününe ödeniyor, yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda.. Oh ne ala memleket.. Hala mutsusuz.. Ayıp be!

6 Mayıs 2014 Salı

Kentsel Dönüşüm

Kentsel dönüşüm olacak, şurada bir havuz, şurada bir akil, şurada bir adam, orada bir bahçaa.. Kentsel dönüşüm diyince aklıma hep ali ağaoğlu geliyor.. Adam o kadar iş yapıyor hiç vergi vermiyor yahu.. Ne güzel:) neyse konu o değil. Konumuz vatandaşın direnişi! bakınız haberimiz;

İstanbul Fikirtepe bölgesinde kentsel dönüşüm projesi yapan şirketlerin hak sahiplerinin 3'te 2'si ile anlaşması yeterli. Ancak bu kural uygulanamıyor. Son olarak bir proje 31 dönümlük arazinin ortasındaki apartmanını boşaltan ancak firmayla pazarlığı sürdüren A.D.'ye takıldı. Benzer çözümsüzlüklerden hem inşaat şirketleri hem de bu şirketlerle anlaşan çoğunluk şikayetçi.


Evin Sahibi; Net bir anlaşma ve teminat istedim
Elektrik, su kesik. Aylar önce boşaltılan apartman koskaca arazinin ortasında yalnız başına duruyor. Komşuları da Fikirtepe'deki bu arazide yeni bir proje gerçekleştirecek olan firma da inatçı ev sahibi A.D.'yi bekliyor. A.D., "Artık bu ada ve tüm bölgede sorun çözülsün istiyoruz. Elektrik, su kesildiği için aylar önce evi boşattık. Üstüne bir de anlaşma yapmadığım için telefonla taciz edenler oldu. Ben firmadan net bir anlaşma ve teminat istedim. Açgözlülük ya da fazla para isteme gibi bir durum yok. Zaten kısa sürede arsada konut yapacak firma ile el sıkışırız" diyor.


Adam haklıdır falan diyemem ama rezidans gibi ev yapıp oturmayı anlamıyorum.. Şahsen rezidansta oturmaktansa bahçeli müstakil evimde oturmayı yeğlerim. bahçemde çeşitli sebze ve yeşilliklerim, dalından kopardığım eriğim, kayısım, vişnem... Ne güzel yahu..

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Haberlerden Görünenler

Biz kıt kanaat geçinirken, vergi kaçıran, hırsızlık yapan, göz göre göre ülkeyi soyan bu insanlara tama etmeye devam eden halkın uyanma vakti ne zaman acaba..?? 'Devlet hakkı da kul hakkı gibi kıymetlidir! Vergi Kutsaldır Eyy Müslüman Kardeşlerim' diyesim geliyor ama halk başka şeye tapıyor sanki... Sıralama da Koçlar lider.. Eee onlar değilmiydi hükümete yandaş olmayan?? Normal değil mi?


Bir başka konuda hani herkese ağlayan ama şehitlerimize geldimi kelle diyen ve ülkemizin savaşa girmesi için elinden geleni yapan bakanın dedikleri, Bizim seçimler de şaibe yok ya sıra Suriye'nin seçimlerinde diyor ki; Suriye'de seçim olsa bile şaibeli olur... Hey Allahım.. Neyse ben hiç bir yorum yapamıyorum.. Adam yatıyor Suriye kalkıyor Suriye.. Kendi ülkenizdeki sorunları hallettiniz ya. Sıra başka ülkelere geldi...


Diğer canımı sıkan nokta yine çocuk istismarı...15'indeki F.beni kurtarın dedi ama sesini duyan olmadı.. Haberin detayı fotoğrafta;

Diğer bir konumuzda enflasyon.. Enflasyon tırmanıyor.. Türkiye İstatistik Kurumu'nun açıkladığı rakamlara göre TÜFE Nisan ayında yüzde 1,34 artarak beklentileri aştı. Yıllık enflasyon ise yüzde 9,38'e yükselerek Nisan 2012'den bu yana en yüksek oranına ulaştı. Vallahi kardeşlerim Allah yardımcımız olsun..


Kanal D de sabah haberlerini sunan ve bu haberleri bize bildiren güzel insan İrfan Değirmenci' ye teşekkürler..

Piksel Piksel Edecekler!

Adam Sandler‘ın video oyun tabanlı filmi Pixels‘in çıkış tarihi belli olmuş.. Filmde pek çok ünlü oyunda yer alıyor. Pixels ismiyle gelen film yine aynı ismi taşıyan YouTube kısa filmini baz alıyor. Pac-Man‘den Donkey-Kong‘a kadar pek çok retro oyunu bünyesinde barındıran film 15 mayısta gösterime girecekmiş. ilgiyle merakla bekliyorum.. Konusu da güzel Arcade oyunları yanlış yorumlayan uzaylılar, oyunların görsellerini model olarak kullanıp New York’a savaş açıyor. Piksel piksel şehri dağıtan uzaylıları durdurmak için ABD Başkanı Will Cooper, 80′ler oyun şampiyonasını kazanan arkadaşı Jules Brenner’dan yardım istiyor. Jules Brenner’ın kurduğu retro oyun uzmanlarından oluşan ekip bir anda New York’un tek şansı haline geliyor..


Güzel gidilesi sıkıntıdan uzaklaştıracak bir film gibi görünüyor.. Kafamızı dağıtmamız gerek çocuklar, beyler, bayanlar..

video: