30 Ocak 2014 Perşembe

Ananas

O diyor ananas, bu diyor ananas, diğeri diyor ananas. Yahu arkadaş ülkenin çivisi çıkmış, ekonomi berbat, her yerde yolsuzluk  her yerde hırsızlık var.. Bunlar diyor ananas... Bende yazayım dedim güzel ülkemin güzel insanlarına ananas nedir? ne kadardır? Malum bizler pek bilmeyiz bu meyveyi.. Zenginler bilir..


Ananas, ananasgiller familyasından sıcak ülkelerde yetişen bitki ve onun meyvesi. Anayurdu Güney Amerika'dır. Türkiye'de 9 tanesi hal fiyatlarına göre 25 tl dir.

Sadece 'İzleyici' Temsilcisi Olmak!

Ben de Özledim dizisiyle alakalı bir mail atmıştım Star tv ye.. Ne yazık ki dizi dün bitti ama kendilerinden hala bir cevap yok.. işte bu kadar ilgili bir kanal.. buyurun attığım mail aşağıda;

From: onur.celik@msn.com
To: izleyicitemsilcisi@startv.com.tr
Subject: Ben de Özledim Hk.
Date: Thu, 16 Jan 2014 13:10:19 +0200

Merhaba Sayın Yetkili;

Ben de Özledim dizisi hakkında almış olduğunuz 'yayından kaldırma' kararının nedenini paylaşmanızı beklemekle birlikte;
Cevabınızı az çok tahmin edebiliyorum. Yayından kaldırılma sebebinin reyting kaybı olduğunu söyleyeceksiniz eminim.
Ama siz de biliyorsunuzdur ki saat 23:45 de başlayan bir dizinin izlenme oranı elbetteki düşük olacaktır. Genel de genç kitlenin izlediği bir dizinin hem hafta içi hem de saat 23:45 de olması affınıza sığınarak söyleyeceğim ama stratejik bir hatadır. Ben ve çevremde tanıdığım bir çok arkadaşım bu diziyi genel olarak internet sitenizden izlemekteyiz. Dün gece Kanalı açtım ve izledim sabah haliyle uyanamadım ve işe geç kaldım. Bu sizin sorununuz değil elbette ki, diğer kanallardan sizi ayıran bir özelliğinde olduğunu unutuyorsunuz yada unutmaya başladınız. Çünkü kanalın Doğuş grubu tarafından satın alındığın da kaliteli bir kanal izleyebileceğimizi herkese söylüyordum. ama ne var ki gün geçtikçe sizde diğer kanallara benzemeye başladınız.

Neyse kısacası Ben de Özledim dizisi için aldığınız karar ben ve benim gibi bir çok kişiyi üzmüştür.

Cevabınız için şimdiden teşekkürler.
İyi çalışmalar.

Ben de Özledim..

iyi şeyler pek sevilmiyor.. Hele ki Türkiye de iseniz. Çünkü ne Leyla ile Mecnun dizisinde ne de Ben de Özledim dizisinde yalan, dolan, entrika yada sevişme sahnesi yoktu.. Yani magazinlik hiçbirşeyi yoktu.. Yahu dizide oynayan adamların kötü alışkanlığı bile yoktu.. İşte Türkiye de böyle kaybedersin.. Kaybetti de iki dizi..

Teşekkürler Yapımcı, yönetmen, yazar ve oyunculara..

Bundan sonra nemi olur?

Benim açımdan Türk kanalları bitmiştir.

Hepsi Türkiye insanının beynini yıkamaktan öteye gidemezler..

Yapımcı, yönetmen, yazar ve oyuncular da yeni işler peşinde koşarlar elbet.. Ama hiç biri bu iki dizideki tadı vermez be hacı..


29 Ocak 2014 Çarşamba

Sessiz Kalmak

Günlerdir olanlara sessiz kalmak olmuyor..

Faiz lobisi caiz lobisine dönüşmüş.

Biz geçim derdine düşmüş.

Onlara hava hoşken insanlar sokakta ölmüş.

Sessiz sedasız bu ülkeden gitme zamanı gelmiş.

Herşeyi üretebilecek kapasite ve toprak varken hiç bir şey üretmeyen bir ülke olduğumuz için durumumuz bu.. Artık hepimiz 'meee' liyoruz.

23 Ocak 2014 Perşembe

21

Kayseri' nin Pınarbaşı İlçesi'nin Olukkaya Mevkii'nde İstanbul'dan Muş'a giden bir yolcu otobüsü devrildi. Kazada 13’ü erkek, 7’si kadın, biri çocuk 21 kişi öldü. Feci kazada 7’i ağır 29 kişi yaralandı.


Çok acı bir haberdi bu sabah izlediğim.. Katliam gibi bir olay.. Bende şehirler arası yolcu otobüslerini o kadar sık kullanıyorum ki. Her ay en az 2 defa kesin biniyorum. Sabah okuduğum bu haber inanın ki canımı çok sıktı.

Firma sahibi; vali ve polisler yalan söylüyorlar benim otobüslerimin hepsinde kış lastiği var. Faturaları var.

Yetkililerde; Gece saat 2:30 da meydana gelen kazaya ekipler ancak 3.5 saat sonra yani sabah 06:00 müdahale edebilmişler ve vefat eden insanların çoğu donarak can vermiş..

yorumlar bunlar..

Olan yine vatandaşa oldu.

Yazık.. İçler acısı bir ülkedeyiz. ve içler acısı yetkililer bizleri yönetiyor.

Karambole yaşıyoruz..

Burası Türkiye..

Hoşgeldiniz..

22 Ocak 2014 Çarşamba

"Hiç Kimseyi İlgilendirmez"

'Kaçakçılığı taşeron üstünden yapan devlet artık bizzat kendi yapıyor...' Diyordu bir arkadaş.. Haklı.. Artık öyle bir şey oldu ki herşey normal hükümete göre.. Adam çıkmış diyor ki "Tırda Ne Olduğu Hiç Kimseyi İlgilendirmez". Yahu hangi görevde olursan ol bu halk seni getirdi oraya sen nasıl konuşursun böyle halkın ile?

''Savcı görevini yapıyor!'' derken sıkıntı yokta Savcı asıl burada görevini yaparkenmi sıkıntı oldu?

Yine karikatür paylaşacağım ama buda az evvel paylaştığım gibi cuk diye oturmuş ve beni güldürmüştür. Penguen dergisine teşekkürler..


(Jean-Claude Van Damme a selam olsun :))

Bizim Basın

karikatürlere bayılıyorum yahu.. cuk diye oturmuş tabiri yanlış olmaz sanırım. Ellerine kollarına sağlık çizen arkadaşın, bizim basın aynen böyle;


20 Ocak 2014 Pazartesi

Benim Vatandaşım ?!

Seçime az bir zaman kaldı.. Evet 70 günden az. Siyaseti sevmem, konuşmak istemem ama Olaylara bakarmısın?

Özgürüz diyorlar ama aşağıdaki tek kare bile bu ülke de ne özgürlük olduğunu ne de adalet olduğunu gösteriyor.. 2 kişiye koca toma ile su sıkıyor 'kahraman polisler'!!. Yazıklar olsun.. Karşıdakilerde film izler gibi izliyor.. Acaba bunu yapan polisler akşam evlerine gittiklerinde kendileri ile baş başa kalınca nasıl hissediyorlar merak ediyorum.. Molotof atanlara bunun yarısını yapamıyorlar!! Sanırım gariban ve kendini ifade etmek isteyen vatandaştan hınçlarını alıyorlar! Vatandaşı düşman ettiniz kendinize haberiniz yok..

Burada Adalet yok, Burada vicdan yok, burada insalık yok.. Zulm var burada..

Eee haliyle bunu sandıkta soracağız diyor o vatandaşta..


17 Ocak 2014 Cuma

Çocuk Gibiler (2)

Yahu arkadaş taksi durağı, aydınlatma yada saat kulesi şeylerin açılışı başbakan tarafından olurmu? güzel ülkemde olur.

Komiklikler devam ediyor belediye başkanı tarafından buyrun aşağıdaki yazılanları okuyunuz. Ama helal olsun kardeşimiz iyi giydirmiş.. Ellerine yüreğine sağlık. Bu arada yobaz kelimesi suç değilmiydi? bu adamlar bizleri nasıl yönetiyor? off yanıtlanması gereken o kadar çok soru var ki...


Doğru Söz!

Bir başka bakış açısı ve güzel yorum.. Ağzına sağlık dostum, Bize sadece yayınlamak düşüyor;


16 Ocak 2014 Perşembe

Reklamlar

Evet sevgili okurlar böyle bir sitede reklamın mokunu çıkarıyorsa hakikaten olay bitmiş demektir. Aşağıdaki resmi az evvel ekran görüntüsü olarak aldım. Olaya bakarmısınız? haberi dahi okuyamıyorsunuz reklamdan..
Para para para sen nelere kadirsin..


Yahu Yüzüne Bir Su Vur Be Adam

Amou Hacı 80 yaşında bir İranlı, kendisine 'dünyanın en pis adamı' demek hakaret olmaz sanırım. Zira Hacı tam 60 yıldır yıkanmıyor. Hacı, İran'ın güneyindeki Fars vilayetine bağlı Dejgah'ta bir başına yaşıyor. Çürümüş kirpi eti yiyerek hayatını sürdürmeye çalışan Hacı, banyo yapmanın kendisini öfkelendirdiğini söylüyor. Gençliğinde yaşadığı duygusal sorunlar yüzünden bir başına yaşamaya başlayan Hacı, yıkanmanın kendisini hasta edeceğine inanıyor. Hacı, hayvan dışkılarını tütün niyetine yakıp, dumanını içine çekiyor. Eline tutuşturulan birkaç sigaraya ise hayır demiyor.

Haber bu.. Arkadaş hiç mi rahatsız olmuyorsun. Gerçi rahatsız olsa 60 yıldır yıkanmamazlık etmezdi. Allah aşkına yüzüne bari bir su vur be adam.. Bu nedir ya :)


14 Ocak 2014 Salı

Tarikattayız Bekleriz!

Ne güzel bir ülke fazla söze gerek yok ünlüler de şimdi tarikat merakı çıktı. Bi şarkıcı çıkar başını örter, bi rockçı çıkar tarikata üye olduğunu söyler. Yeni moda bu sanırım ünlülerde. Türkiye ne kadar güzel bir ülke oldu öyle, Komedi filmini geçti, 'Ne garip bir halk, ne biçim bir ülke.' demeden edemiyor insan..

Birde aklıma gelmişken tarikat nedir yahu. Allah ile kulun arasına ne girebilir ki?

Neyse Tarikattayız Bekleriz!

13 Ocak 2014 Pazartesi

Gezdik Gördük Dönüyoruz..

Merhaba sevgili okurlar. Okuyan arkadaşlar.. 1 haftadır bloguma yazı yazamamanın üzüntüsü içerisindeyim. Şehir dışında olmam sebebiyle yazamadım. gerçi hala şehir dışındayım da neyse. Yarın kısmetse döneceğim.

Neyse bu arada neler neler oldu hepiniz az çok gündemi takip ediyorsunuz. Özet geçecek olursak malum parti yargıyı eline aldı. Artık onların dedikleri kişiler yargılanacak. Yani padişahlık dönemi başlayacak.. torba yasa dedikleri yasa onaylandı ki bu yasada en dikkat çeken husus padişah istediği internet sitesini sansürleyebilecek.. Özgür ülkeyiz yahu. ileri demokrasi falan filan işte.. 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günüydü birde.. Hangi gazeteciler günü? Çalışan.. Türkiye de çalışan gazeteci varmı? var ama malum partiye çalışan..

Allah aşkına; ben gazeteci diye, alın teriyle çalışan ve her iktidar döneminde muhalif olmayı becerebilmiş basın emekçilerine derim. Günümüzde çok çok az sayıda olan gazeteciler onlar. Bence onların günü kutlu olsun..

Diğerleri sadece yalakalık yapıyor.. Onlar kendilerini biliyor yazmaya ne hacet?


Herneyse ben ne yaptım bu arada.. Bir Ege turu daha tabii ki.. Ne güzel bir ülkemiz var yahu.. Kıymetini bilmesekte. Aşağıdaki fotoğrafı çok beğendim.. Ne güzel değilmi renkli renkli ağaçlar :)


6 Ocak 2014 Pazartesi

Sahbinden.com (2)

Hızlı cevapları için teşekkür etmek lazım derken. Cevaplarını okudum ki birde ne göreyim..

Otomatik cevap vermişler.. Arkadaş bu kadar olur;

''Sayın Üyemiz,

sahibinden.com kullanıcılarının güvenli koşullarda alışveriş yapmalarını sağlamak amacıyla, Güvenli e-Ticaret’e açık bazı kategorilerde “Üyelik Doğrulama” süreci uygulanmaktadır. Üyelik doğrulama işlemi alıcıların üyeliği doğrulanmış satıcılardan alışveriş yapmalarını sağlamak için gereklidir ve bu işlem şu anda sadece kredi kartı ile ücretsiz yapılmaktadır. Üyelik Doğrulama’da kullandığınız kullandığınız kredi kartınıza ait bilgiler sahibinden.com tarafından kesinlikle saklanmamaktadır.

Üyelik Doğrulama işleminin Mobil imza ve Elektronik imza ile de yapılabilmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

sahibinden.com Destek Ekibi''

Sonrasında bende tekrar bir mail attım tabii;

Sayın sahibinden.com;
Size gönderdiğim mailde bahsettiğim bir konuyu atlamışsınız. zaten ben üye doğrulamak için bir çok işlem yapmışım.. birdaha neden kredi kartımı vereyim?

hadi onu geçtim benim kredi kartım yokki.. E yoksa ilan veremeyeceğim ozaman..

kusura bakmayın ama çevremde kiminle konuşsam çok yanlış bir politika izlediğinizi söylüyorlar..

herneyse, sizbilirsiniz..
iyi günler..


Olaylar böyle ceryan ediyor bakalım sonu ne olacak. yine bu satırlarda olacak o kesin:)

TCDD Tuvaleti

Bir iş için TCDD binasında buluyordum. Tuvaletlerini kullanayım dedim. Girdim tuvalete, 3 adet lavabo var ve bütün musluklar açık Allah Allah biri unutmuş herhalde dedim. Kapattım. Daha sonra tuvalete yöneldim orada da manzara aynı.. Sizlere bu fotoğrafı göstermek istedim. Tuvaletlerin pisliğini geçtim. Suların şarıl şarıl akmasına herkes göz yumuyor.. Bakın bizim vergilerimiz ve devletin parasını nasıl israf ediyorlar.. tabii ki neler neler var ama en basit örnek bu..

Yahu nasıl Müslüman bunlar?

Dinimiz bile emrediyor çalıp çırpmayacaksın, israf etmeyeceksin, yalan konuşmayacaksın diye.. Ayıp be ayıp..


4 Ocak 2014 Cumartesi

Sahibinden.com

Sahibinden.com sanırım artık sahibinden değil, sahip oldukları değerleri unutanların sitesi olmuş belli ki.. Çok bozdu bu site.. Artık güvenlik nedeniyle sizden kredi kartı bilgilerinizi istiyorlar.. ve tüm bilgilerini.. Yahu iyi güzelde kredi kartı olmayan ne olacak? Bilemiyorum.. Destek maillerine bir mail gönderdim. Bakalım ne cevap verecekler. Üzdü beni açıkçası severdim bu siteyi neyse gönderdiğim mailin içeriği aşağıda;

Merhaba Sayın Yetkili;

İlan vermek istedim bugün fakat karşıma güvenlik açısından kredi kartı bilgilerimi girmem gerektiği bilgisi geldi. Benim üyelik tarihim 24 Temmuz 2006.. O tarihten bu yana bir çok ilan verip satış yaptım. Zaten telefon numaram, T.C. kimlik numaram, mail adresim, ev adresim kayıtlı. böyle bir uygulamayı güvenlik nedeniyle değilde başka sebeplerden dolayı aldığınızı üzülerek söylemek isterim. ki illa ki kredi kartı kullanmak zorunda bırakıyorsunuz insanları..

her neyse sizin siteniz ve sizin bileceğiniz iş bu tabii ki.. Bundan sonra da ben ve benim gibi düşünenlerde artık sizin sitenize ilan vermezler olur biter..

iyi çalışmalar..

Çıkan ekranda budur;


2 Ocak 2014 Perşembe

Kapattik Blog Android Uygulaması Çıktı

Kapattık Blog için uygulama yapıverdim :) Barkodu okutup mobil cihazınıza indirebilirsiniz.

Yada

Buraya tıklayıp Uygulamanın Apk dosyasını bilgisayarınıza indirebilir oradan mobil cihazınıza göndererek kurabilirsiniz.

Şimdiden indirdiğiniz için teşekkürler :)



1 Ocak 2014 Çarşamba

Çay Yok!

Sağlık Bakanı, Edirne’de kahvehane ve meyhaneleri dolaşarak vatandaşların yeni yıllarını kutladı. Edirne sokaklarında gezen Bakan balkonda gördüğü bir vatandaşa 'Çayınız varsa geleyim' dedi. Vatandaştan gelen cevap ise şaşırttı: 'Evde çay yok istemez!.' dedi.

Haber bu.. Aslında halkın bunlardan ne kadar bıktığı belli olmuyor mu??

Ne yazık ki her şey ellerinde olduğu için kimse gerçekleri göremiyor..

Yazık..

Zam Zam Zam Zam

Zam Zam Zam.. Teşekkürler..

Bu hükumet ile adı artık güncelleme oldu gerçi.. başlığı güncelleme diye değiştirsem mi?? Yok yok boş ver..

Evet yeni yıl yine yeni zamlar ile geldi.. Hiç isteme-sekte girdik yeni yıla büyük bir coşkuyla. Tabii Zamlar kapıdaydı. Ellerini avuçlamış hükumet deli gibi bu günü bekliyordu ve yine olan oldu.. hemde ne zamlar yahu.. %130 ları okudum bir haberde umarım bir yanlışlık vardır. Kaynak

Neyse devam edecek olursak. Kömür bedava, makarna bedava, aylık kumanya bedava, toplu taşıma bedava, baksanıza herkesin altında araba var, belediyenin hizmetleri bedava, 3 çocuk yapana vergi yok..Sigara zaten kaçak hiç sorun yok, alkol kullanmıyorlar yandaşlar kullansa bile alkolik değiller!! o zaman yandaşlara değil bu zamlar değil mi??!

Şaka maka bir yana artık tüm işi vergi toplamak oldu hükumetin. O paralarda nerelerde saklanıyor malumunuz..

Gerçi hepsi dış mihrakların oyunu ya.. Neyse..


uykusuz dergisine teşekkürler.