30 Nisan 2013 Salı

İşte Bu Adam Milletin Vekili

Bu sitede kesinlikle siyaset yapmam. Ama bu konuda bir çift sözüm var.

Önce milleti temsil eden bu adamın söylediklerini yazayım:

Kürsüye çıkan Milletvekilinin üzerine yürüyen A Partili  Milletvekili "Öldürüm seni p.. kurusu..", "Senin ananı s..., o.. çocuğu" şeklinde küfür ettiği duyuldu. Bu sözler Meclis tutanaklarına yansıdı...

Milletin vekilinin bu şekilde konuşması açıkçası beni çok üzdü. Bu adam orada bizleri temsil ederken bu sözleri bir başka bizleri temsil eden milletin vekiline söylemesi, bizi kimlerin, nasıl insanların temsil ettiğinin bir göstergesi. 2 sene milletvekili olup emekli olacak ve 21 bin TL maaş alacaklar bu adamlar.. Sen ise 60 yıl sonra 774 TL yani asgari ücret ile emekli olacaksın.. daha fazla bir şey söylemek istemiyorum. Umarım Milletimiz futbol takımı tutar gibi parti tutmaktan vazgeçer. Umarım.

Yurdum İnsanımı Desem Ne Desem?

Yurdum İnsanı sürprizlerle doludur. Aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi:)



27 Nisan 2013 Cumartesi

Ayran İçtik Ayrı Düştük

Ayran muhabbetini biliyorsunuzdur. malum adam malum bir sempozyuma katılır ve olaylar gelişir. Olayın özeti şudur ''bizim milli içkimiz ayrandır''. efenim zaten bizde seçimde ayran içip ayrı düşeceğiz. lafı bundan sonra patlamıştır beni de güldürmüştür:)




bu arada haberiniz olsun slogan değişti; çirkin kadın yoktur, az ayran vardır. :)

26 Nisan 2013 Cuma

Yok Artık Örümcek Adam:)

Örümcek bu heryere girer tabiri gerçek oldu! Aşağıdaki görüntü işyerimiz mutfağındaki biber kavanozundan :)


Örümcek: Yahu arkadaş girdik şuraya çıkamıyoruzda. Kavanozdaki Örümcek diye filmimizi yapar şimdi bunlar. bide fotoğrafımı çekiyor bak şuna. lan olm bak git!

Şarz? Şarj? Kavram Karmaşası

Bu kutuyu ve içindekini üreten çinliler ama gel gelelim üstündekini yazdıran kimler? gülermisin? ağlarmısın? :)
Şahsen ben güldüm halimize:)



23 Nisan 2013 Salı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun.. Nice Bayramlara Çocuklar.

Bu günü bütün çocuklara armağan eden Atamıza sonsuz teşekkürler.




Küçük hanımlar, küçük beyler!
Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı, bir mutluluk parıltısısınız!
Memleketi asıl aydınlığa boğacak sizsiniz.
Kendinizin ne kadar mühim, kıymetli olduğunuzu düşünerek ona göre çalışınız.
Sizlerden çok şeyler bekliyoruz; kızlar, çocuklar!
(Atatürk 1922’de Bursa’da kendisini karşılayan çocuklara böyle seslendi.)

22 Nisan 2013 Pazartesi

Bu Ev Bize Hitap Etmiyor Hanım!

Arkadaş okadar inşaat var ve ben anlamıyorum bu kadar nasıl satıyor bu evler. ki bir okadar da pahalı.. gerçi geçenlerde altınoran evleri adında bir reklam izledim adam orada milletvekili olacağını söylüyor ve altınoran evlerini övüyordu. hani şimdi diyorum demekki milletvekili için o evler. fiyatlarına baktım inanırmısın rüyamda göremem o rakamları.. Atatürk bu ülkeyi kurarken milletvekili maaşını o kadar alt seviyede tutmuştuki, nasıl olmuşta şuan son aldıkları 27bin tl gibi bi rakam olmuş..

Neyse konuyu dağıtmayayım;
benim anlatmak istediğim bu evlerin pahalılığı falan değil.. bu evlerin normal bir vatandaş için olmadığı.. bkz altınoran evleri reklamı.


Not: Bu yazı hiç bir firmayı kötülemek için yazılmamıştır.

21 Nisan 2013 Pazar

Yok Artık Google !


Google yine yaptı yapacağını arkadaş Türkiye de olsa binbir türlü vergi ve parayla dünya maliyet çıkartırlar bizlere.. Neyse haberimizin detayı;



İnternet devi Google, Güney Afrika’da Cape Town’da ilginç bir proje başlattı. Kullanılmayan TV frekansları üzerinden, geniş bant desteğiyle internet hizmeti sağlanıyor.

Bölgede yaşayan insanlar, bu yolla TV kabloları üzerinden sağlanan internet servisini kullanarak online olmaya başladılar bile. Söz konusu hizmetten okullar da yararlanabiliyor.

Aslında bu, oldukça basit bir yenilik. Devre dışı olan televizyon frekanslarının  bant genişlikleri data aktarımına son derece uygun. Bu ücretsiz frekansların bir diğer adı da ‘beyaz boşluk’. Google Güney Afrika Müdürü Fortune Sibanda,  proje için bu ‘beyaz boşluklar’ı kullandıklarını söylüyor.

Sibanda, “Bu yeni teknoloji, İnternet hizmetlerini iletmek için TV kanalları arasındaki boşlukları kullanıyor. Pilot projede amacımız, ana kullanıcıları rahatsız etmeden internet verilerini beyaz boşluklar üzerinden aktarabilmek” diyor.

İlk anlatışta kulağa kolay geliyor olsa da aslında durum pek öyle değil. Zira mevcut TV antenleri internet sinyallerini çözemiyor. Bu nedenle yeni bir teknoloji geliştirilmesi gerekiyordu.

Fortune Sibanda, “Güney Afrika’da bölgenin ihtiyaçlarına cevap verebilecek bir alıcı geliştirdik. Çünkü buradaki gereçlerin son derece dar frekans alanlarında çalışabilmesi, yani hangi frekansın boş, hangisinin ise dolu olduğunu ayırt edebilmesi gerekiyor. Her bölge için özel alıcı geliştirmek, burada bizi bekleyen en önemli görevdi” şeklinde konuşuyor.

Deutsche Welle’nin haberine göre, çeşitli yerel örgütler de bu proje üzerinde çalışmaktalar. Güney Afrika Telekomünikasyon düzenleme kurulu, üniversiteler ve diğer eğitim kurumları gibi. On okul yeni internet teknolojisine bağlandı. Söz konusu okullarda internet vericisinin televizyon yayınını bozmaması için özel ölçüm cihazları takıldı.

Fortune Sibanda projenin başarılı olmasını umuyor ve kullanılan teknolojinin Afrika’ya son derece uygun olduğunu söylüyor:

“Bu, Afrika için önemli bir proje. Beyaz boşluğun en büyük avantajı kapsama alanının geniş olması. Büyük telekomünikasyon altyapısının olmadığı Afrika’da on kilometrelik erim mesafesi son derece uygun. Böylece, WiFi gibi kablosuz ağlar gerektirdiği için yüz metre aralıkla verici dikmek gerekmeyecek.”

Afrika’nın diğer bölgelerinin de televizyonlu internet ağına bağlanması, altı ay sürecek olan pilot projenin başarılı olmasına bağlı.

18 Nisan 2013 Perşembe

Türkiye'nin Harikaları

bugün google ı açtım ve ne göreyim harika bi doodle tıkladım hemen doodleın üstüne ve aşağıdaki habere ulaştım kısaca;
Doodle 4 Google - Google Doodle olarak 'Türkiye'nin Harikaları' adlı logo yarışmasını kazanan resmi seçti. Melissa Çağlar'ın çizdiği resim, Google Doodle olarak tüm gün internet devinin ana sayfasında kalacak.




Helal olsun sana be çocuk:)

Can Yücel Üstad

Üstad dan harika bir söz;



Kendi kulağına küpe takan adamı taşlayıp, götümüze kazık sokan adamları alkışlayan bir toplumuz..

Can Yücel

14 Nisan 2013 Pazar

Çocuk




Bu senin değil, ülkemin ayıbı,
Hırpalanmış yerlerinden öperim çocuk...

Nazım Hikmet

13 Nisan 2013 Cumartesi

Sigara Bıraktırmamı??

Yahu sigara içmiyorum, içene mani olmaya çalışıyorum. 171 sigara bıraktırma hattından ve abuk subuk sigara bırakma hapı zartı zurtu satan yerlerden neden aranıyorum anlamıyorum?




Sabahın köründe arıyorlar birde. Bu adamlar bize uykuyu bıraktıracaklar herhalde. bende bir şey var sanıp açıyorum telefonu ve sonrası uykusuz bir güne merhaba.. buyrun vereyim bu sabah arayan numarayı da +902129989005. Numaramı nereden buluyorlar? kesin satıyor bazı uyanıklar.. Şikayet edeyim diyorum ama kimi kime şikayet edeceksek.. Aramayın kardeşim beni de diyemiyoruz çünkü operatör konuşuyor.

Kaldırımlar Kimin İçin?

Evet Gözlerinize inanın burası Ankara. Gülermisin? Ağlarmısın?
Yurdum insanı arabaları kaldırımda görür ve boş dururmu? işte;



12 Nisan 2013 Cuma

Uçağı Araba Misali Vurdurmak

Sıradaki haberimiz Trabzon ilimizden, Trabzon Havalimanı’nda dün 15.00 sıralarında Almanya’ya gitmek üzere havalanmak için pist başına giden D-CJPG tescilli Alman bayraklı ‘Learjet 35A’ model ambulans uçak, motorundaki bir arıza nedeniyle hareket kabiliyetini yitirdi.

Havalimanı görevlisi ve mürettebattan oluşan 15 kişilik grup yaklaşık 20 Dakika uçağı iterken (araba misali vurdururken) :) ortaya baya baya ilginç bir görüntü çıktı.



Hadi bi el atın gençler:)

11 Nisan 2013 Perşembe

10 Nisan 2013 Çarşamba

Konuşma Lan???!!


Yönetmen ve senarist Onur Ünlü ile oyuncu Ali Atay (Mecnun) katıldıkları televizyon programında Emek Sineması protestosunda yaşanan olaylara tepkilerini gösteriyorlar. Ali Atay'ın tepkisi de en doğalı olmuş.

Geçtiğimiz pazar (7 Nisan 2013) birçok sinemacı ve sinemasever Emek Sineması'nın yıkımını protesto etmek için yürüyüş gerçekleştirdi. Sinemanın sokağına gelindiğinde girişte polisler vardı ve giriş engellendi. Bir konuşma yapılarak sadece sokağa girilmek istendiği söylendi. Bunun üzerine bekleyiş başladı. Bir süre sonra polis tazyikli su sıkmaya ve biber gazı kullanmaya başladı. Birçok ünlü ismin de aralarında bulunduğu kitle bundan etkilendi. Daha sonra ara sokaklara gitmek isteyenler oldu ama burada gözaltına alındılar. Gazdan etkilenenler MADO'ya giderek su istediler ancak MADO geri çevirdi. Böyle bir olay tarihte ilk defa burada yaşandı. Kitle arasında Tuncel Kurtiz, Ahmet Mümtaz Taylan, Derya Alabora (kendisinin astımı vardı, gazdan son anda kurtuldu), Rıza Kocaoğlu, Cem Davran, Erden Kıral (70 yaşında ve üzerine su sıkıldı) ve birçok tanınmış isim vardı.




yazı alıntıdır. ben de bu konu ile ilgili kısacık kendi görüşümü ileteyim;

bu blog da birçok şey yazdım ama bu konu hakkında tüm sanatçılar yada tiyatrocular haklıdır. Sen ''Konuşma Lan!'' diyerek nereye varmaya çalışıyorsun? ne demek istiyorsun? sanat herkes içinse o sinema orada kalmalıdır. Ali Atay'ın dediği gibi heryer olmuş zaten AVM, Ali Atay birde hükümetin kanalın da dizide oynamaktadır. Bu konuda konuşurken de bu kadar cesurdur. kendisinide tebrik ediyorum.

Herşeyimizi borçlu olduğumuz insan ne güzel söylemiş;

 "Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir"
M.Kemal ATATÜRK

8 Nisan 2013 Pazartesi

Yılmaz Vural'dan İnciler:)

Elazığspor'un Kayserispor'a 4-1 yenilmesi sonucu ile bir Yılmaz Vural klasiği daha.. Yılmaz hocanın bu durum sanki baya hoşuna gitmiş gibi görünüyor:).
Şaka bir yana Futbolun eğlence olduğunu gösteriyor her seferinde Yılmaz Hoca.
Unutulmaz replik olarak yazalım bunuda bir kenara: Tecavüz ettiler bize ya:))


O' an;


Bi Dur Ya:)

Reklam yerine Karikatür :)



7 Nisan 2013 Pazar

Biz Unuttuk Onlar Unutmadı

Google ı buradan tebrik ediyorum.. Pîrî Reis gibi Türk-Osmanlı denizci ve kartografı'n torunu olmaktan gurur duyuyorum.. Pîrî Reis ki Amerika kıt'asını keşfedilmemişken, haritasını (bugün itibari ile) 500 yıl önce çizen. daha doğrusu bana göre keşfeden biri. Saygıyla anıyoruz.

Aslında tarihimiz deki sayısız bilge, bilgin, çalışkan, kahraman insanların torunu olmaktan gurur duyuyorum. Ama keşke bizde atalarımızı hatırlayabilsek başkalarından önce.

ve en önemlisi onlar gibi olabilsek..


Google ın Pîrî Reis için Doodle' ı;


6 Nisan 2013 Cumartesi

Vergiden Muaf Olmak Bu Kadar Kolay

Uludere'de mazot kaçakçıları devletin otoritesini hiçe sayarcasına 120 katırla birlikte göz göre göre sınırı geçip köylerinin yolunu tuttular... Bu haberin devamını yazmıyorum. sadece aşağıdaki yorumu ekliyorum varın siz gelinen noktayı görün, yandaş medya yazamıyor. biz yazalım bari..

'En iyisi katırlarla yurtdışından getirmek arkadaş, ne cezası var ne de vergisi!!'

Bahsedilen Kaçakçılık şekli;



Buda Vatandaşın vergiden Sıkılıp ta aracının depo kapağına yazdığı yazı;


He-Man Olmak

He-Man olmak tüm Man lere karşı koymaktır! buda benden bir söz olsun, aşağıdaki karikatürde hediyem olsun (sırf kafiye olsun diye yazdım:))



5 Nisan 2013 Cuma

Yüksek Hızlı Trenide Çektiler

Senide çekerler böyle YHT, burası Türkiye:)

Olayımız gerçekleştiğinde makinist fena bakıyordu bize. fotoğraflarını çekiyorduk çünkü:)
gizli değil, doğru, dürüst, ahlaklı ve falan filan haber. Sizin haberinizzz bla blaaa


Fotoğrafımız;



3 Nisan 2013 Çarşamba

Yurdum İnsanıdır, Meraklıdır, Zekidir, Yaratıcıdır:)

Bizim insanımız süperdir. Bizimdir ya:) aşağıdaki fotodada göreceğiniz harika insanlarımız var. yaratıcılar bir kere:)



Her Durumda Öperim:)

The Walking Dead 3. Sezon bitmişken  Daryl nin öpüşlerinin kolajı geliyor:)




2 Nisan 2013 Salı

Çöpü Biten Ülke

Şaka gibi ama... Evet İsveç'in çöpü bitti.. Geri dönüşüm, güneş enerjisi ve daha birçok sürdürülebilir uygulamada tüm ülkelerin başını çeken İsveç, şaka gibi bir sorunla karşı karşıya. Elektrik ve ısınma ihtiyaçlarının büyük kısmını çöplerden elde eden ülkede çöp bitti.


250.000'in üzerinde evin elektrik ve ısınma ihtiyacını çöplerin yakıt olarak kullanılmasından sağlayan İsveç hükümeti, ülkede üretilen çöpten daha büyük kapasiteli çöp dönüştürme tesisine sahip. Bu durum da İsveç'i komşusu Norveç'ten çöp ithal etmek durumunda bıraktı. İsveç bundan böyle Norveç'ten yılda (başlangıç olarak) 80.000 ton çöp satın alacak.

9,5 milyon nüfuslu ülkede çıkan atıkların yalnızca %4'ü geri dönüşmez durumda. Vatandaşların geri dönüşüm konusunda bu denli duyarlı olması da İsveç'in yakıt olarak kullanabileceği çöpün tükenmesindeki ve komşu ülkelerin çöpünü geri dönüştürür hale gelmesindeki ana etken.

İsveç'in bir sonraki planı ise Norveç'tense Balkan ülkeleri, İtalya, Romanya (belki de biz) gibi geri dönüşüm altyapısı olmayan ülkelerden çöp satın alarak onların kirletilmiş alanlarını azaltmaya çalışmak.


Not: Sadece kırmızı yeri okusanız bile yeterli. İşte bu vatandaştan kaynaklı.. Onlar istekliki hükümet uyguluyor. Herşey yönetilen de bitiyor..